ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ...

«Οι αντιλήψεις μου είναι "ο λαός στην εξουσία". Πώς λοιπόν να συνεργαστώ με κάποιους που λένε να φύγει η Ελλάδα από το ευρώ; Όταν ένα κόμμα ζητά να φύγει από την ευρωζώνη και εγώ έχω πει ότι δεν χαρίζουμε την Ευρώπη στους Δυτικοευρωπαίους...
Ο άνθρωπος που βλέπει τα πράγματα μονοδιάστατα είναι Κύκλωπας. Αξιοποιώ από το παλιό ό,τι είναι χρήσιμο και απορρίπτω ό,τι δεν χρειάζεται. Ορισμένοι λένε ότι είμαστε και με το παλιό και με το νέο. Δεν γίνεται αυτό. Δεν θα χαρίσουμε την Ευρώπη. Όποιος δεν παίρνει μέρος στα κοινά είναι άχρηστος. Δεν πρέπει να χαρίσουμε την Ευρώπη και το έχω δηλώσει», είπε ο κ. Γλέζος.
Και συνέχισε:
«Είναι φανερό ότι είμαστε στο ευρώ. Αν πάμε στο εθνικό νόμισμα, τότε με την πρώτη δυσκολία θα τυπώσουμε νόμισμα και θα ανέβει ο πληθωρισμός. Το κοινό νόμισμα είναι ανασταλτικός παράγοντας του πληθωρισμού. Η συμμετοχή μου θα εξαρτηθεί, αφού πρώτα ακουστούν οι απόψεις μου και σεβαστούν την άμεση δημοκρατία. Η συνεισφορά μου είναι ότι ο λαός πρέπει να έρθει στην εξουσία. Αυτό είναι το σύνθημά μου και το δόγμα μου. Περιμένω απ` όλους τους πολιτικούς φορείς τη θέση τους για το συγκεκριμένο ζήτημα».

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.