Η λευτεριά είναι υπόθεση όλων μας.

Φίλες και Φίλοι.
Οι εκλογές της 25 του Ιανουαρίου 2015 δεν μοιάζουν με καμμία εκλογική αναμέτρηση του παρελθόντος.Έχει διατυπωθεί η άποψη οτι η κρίση που μαστίζει τον λαό μας ΔΕΝ είναι μόνο οικονομική,αλλά προϊόν της ηθικής και πνευματικής κρίσης των μεταπολιτευτικών δεκαετιών της ψεύτικης ευμάρειας .Το ευρωπαικό οικοδόμημα των τοκογλύφων τραπεζιτών πιεσμένο από τον νεογερμανικό νεποτισμό μετέτρεψε την ευάλωτη απο την διαφθορά Πατρίδα μας σε πειραματόζωο ανοχής αλλά και αντοχής.

Το Κίνημα των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ προβάλλει ως εγγυητής σταθερότητας παραμένοντας αταλάντευτο στις Πατριωτικές ,Ελληνορθόδοξες και Αντιμνημονιακές θέσεις του.
Το Κίνημα των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ προβάλλει ως εγγυητής σταθερότητας παραμένοντας αταλάντευτο στις Πατριωτικές ,Ελληνορθόδοξες και Αντιμνημονιακές θέσεις του.Σας ανακοινώνω ότι στα ψηφοδέλτια της Μεγάλης Αντιμνημονιακής -Πατριωτικής Παράταξης ,μου έκανε την τιμή να με συμπεριλάβει ο Προέδρος μας Πάνος Καμμένος.Θα είμαι υποψήφιος στην εκλογική περιφέρεια της καρδιάς μου,εκεί που γεννήθηκα και διαμένω ακόμη.Θα προσπαθήσω με όλες  τις δυνάμεις μου να μεταφέρω την δική σας φωνή και αγωνία σε όλη την εκλογική περιφέρεια της Α Αθηνών .
Από το ιστορικό της κέντρο κάτω από την Ακρόπολη,έως τον Νέο Κόσμο και το Παγκράτι,από τα Πετράλωνα,έως την Κυψέλη και από τους Αμπελόκηπους έως τον Κολωνό και τα Πατήσια και από εκεί σε όλην την Πατρίδα οι Έλληνες ζητάμε ρήξη και Πατριωτική Ανατροπή.Ζητάμε τον τερματισμό της εξαθλίωσης και της ισοπέδωσης του λαού μας.Εχουμε να παλαίψουμε με συμφέροντα,παλαιοκομματικές μεθόδους διαφθορά,διαπλοκή και  κομματικούς στρατούς .Τα μέσα ενημέρωσης είναι αφιλόξενα και σε αρκετούς απαγορευμένα.Εσείς είστε η φωνή μας και εμείς η δική σας φωνή.Οι Ελληνες  ποτέ δεν έσκυψαν το κεφάλι χιλιάδες χρόνια τώρα,. Εκτίμηση μου είναι ότι ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ θα υποταχθουν στα σχέδια της Νέας Τάξης Πραγμάτων.Η λευτεριά είναι υπόθεση όλων μας. Με αυτές τιε σκέψεις θα  δώσω την προσωπική μου μάχη στην Α’ Αθηνών, για να κρίνουν οι συμπολίτες μου εάν επιθυμούν να υπάρχουν και οι δικές μου απόψεις και θέσεις  στην επόμενη Βουλή. Σε αυτήν την μάχη πέρα από πολιτικές ιδέες στηρίξτε και άτομα ικανά να κερδίσουν την διαπλοκή και τον παλαιοκομματισμό.
Δηλώνω,ότι θα είμαι πάντοτε παρών, στους αγώνες που θα δώσουν και θα εξακολουθούν να δίνουν οι Συν-Ελληνες για την διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους.Με την βοήθεια του Θεού η Πατρίδα θα απελευθερωθεί και οι Έλληνες θα ξαναχαμογελάσουμε.Πιστέψτε το και αγωνισθείτε γι αυτό.

Σε περίπτωση που συντάσσεστε με αυτές τις απόψεις θα θεωρήσω τιμή μου να μιλήσετε σε φίλους και γνωστούς για την υποψηφιότητα μου.

Σας ευχαριστώ θερμά όλες και όλους για την εκτίμηση και στήριξη σας.

  Άγγελος Παπαλεξόπουλος.
Υποστράτηγος (εα) του Σώματος Στρατ.Νομικών Συμβούλων των Εν.Δυνάμεων.
Μέλος του Εθν.Συμβουλίου των ΑΝΕΞ.ΕΛΛΗΝΩΝ.
Υποψήφιος Βουλευτής Α Αθηνών

Σχόλια