Τέρενς Κουϊκ: οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ εχθές ψήφισαν αυτό το οποίο καιρό ζητάμε....να πάμε για εκλογές.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΒΗΜΑFM

ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ

ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ

Η ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ

ΤΙ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΜΦΗΣ, ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΟ, ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ, ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΛΠ

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ

Δ: ΒήμαFM 99,5. Στα μικρόφωνα Νότης Παπαδόπουλος και Βασίλης Χιώτης και θα καλημερίσουμε τώρα στην τηλεφωνική γραμμή το Βουλευτή Επικρατείας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ τον κ. Τέρενς Κουίκ ο οποίος έκανε μία ομιλία στη Βουλή το περασμένο Σαββατοκύριακο που συζητήθηκε αρκετά. Καλημέρα Τέρενς.

Τ.Κ: Καλημέρα Βασίλη, καλημέρα Νότη, καλημέρα Νότη, καλημέρα Βασίλη από τη Χίο όπου βρίσκομαι.

Δ: Τι κάνεις στη Χίο;


Τ.Κ: Γιορτάζει την απελευθέρωσή της.

Δ: Η απελευθέρωση, σωστά! Λοιπόν, Τέρενς, σε παρακολούθησα που μίλησες στη Βουλή και πρέπει να πω ότι η ομιλία σου μου προκάλεσε αρκετά ερωτηματικά.

Τ.Κ: Είχε τα χαρακτηριστικά, έτσι;

Δ: Πρώτα πρώτα, επιτέθηκες στο ΣΥΡΙΖΑ αλλά διαπίστωσα ότι είχες και κάποιες επιφυλάξεις για τη στρατηγική του δικού σου κόμματος στη Βουλή και θα θέλαμε τώρα να σε ακούσουμε να μας πεις ποια είναι η λογική σου, τι πιστεύεις ότι πρέπει να κάνει το κόμμα σου από δω και στο εξής και πώς βλέπεις να εξελίσσεται από δω και πέρα η κατάσταση.



Τ.Κ: Όταν ήμουν δημοσιογράφος και έκανα ειδήσεις η έκανα την πρωινή εκπομπή, ποτέ μα ποτέ κάτω από την κάμερά μου δεν είχα τηλεοράσεις για να βλέπω τι κάνουν τα άλλα κανάλια, ώστε ανάλογα να μετατρέπω το δικό μου το πρόγραμμα, αυτό που είχα προγραμματίσει να κάνω. Κι αυτό γιατί είχα εμπιστοσύνη στον προγραμματισμό, στη δουλειά των συνεργατών μου και αυτό εκπονούσα και αυτό έβγαζα στον αέρα χωρίς καμία αλλαγή. Αδιαφορούσα για τους αντιπάλους.

Το ίδιο λοιπόν πιστεύω ότι πρέπει να κάνω και τώρα και από τις τάξεις της πολιτικής και πολύ περισσότερο από τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. Το πιστεύω, ανεξάρτητα από το αν κάποιοι μπορεί να διαφωνούν ότι έχουμε το καλύτερο κυβερνητικό πρόγραμμα και μάλιστα το παρουσιάσαμε πολύ πρόσφατα, ένα ολοκληρωμένο κυβερνητικό πρόγραμμα.

Το πιστεύω ότι είμαστε μία δυναμική κοινοβουλευτική ομάδα.

Δ: Ποιος έχει το καλύτερο κυβερνητικό πρόγραμμα, οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ;

Τ.Κ: Το πιστεύω. Ναι, βεβαίως, το πιστεύω!

Δ: Μα δεν ακούσαμε βρε Τέρενς τίποτα για το κυβερνητικό σας πρόγραμμα. Εγώ άκουγα χθες τον κ. Καμμένο ο οποίος ήταν της καταγγελίας το ανάγνωσμα. Σκάνδαλο στο σκάνδαλο χωρίς να καταλάβουμε και ποιον καταγγέλλει.

Τ.Κ: Παρόλα αυτά όμως επειδή έπρεπε να τεκμηριώσει την καταψήφιση της συγκυβέρνησης όφειλε να υπενθυμίσει το τι υποσχόταν είτε ο κ. Σαμαράς, είτε ο κ. Βενιζέλος, τα οποία δεν έγιναν ποτέ πράξη.

Αυτό λοιπόν είναι ένα στοιχείο που οφείλει να το έχει ένας αρχηγός της αντιπολίτευσης. Υπάρχουν όμως οι περιπτώσεις εκείνες όπου ναι, πρέπει να μιλάμε με τις προτάσεις μας και τουλάχιστον θα έχετε διαπιστώσει ότι τους τελευταίους μήνες οι περισσότεροι συνάδελφοι – αν όχι όλοι- όταν μιλάμε –και ο αρχηγός- δίνουμε τις προτάσεις μας.

Λοιπόν, όταν έχουμε ένα πολύ καλό πρόγραμμα –το πιστεύω αυτό- όταν είμαστε μία μικρή αλλά πολύ δυναμική ομάδα και όταν έχουμε μία βάση η οποία θέλει να ξεχωρίζουμε και να μην είμαστε ουρά του οποιουδήποτε ΣΥΡΙΖΑ, τότε Ναι, θα βγαίνω μπροστάρης σε αυτά τα ζητήματα και θα λέω ότι εμείς είμαστε εδώ. Όχι ότι είμαστε ο ομφάλιος λώρος, όχι ότι είμαστε το κέντρο της γης αλλά ότι όποιος δέχεται και συμφωνεί με τις θέσεις μας έρχεται εκείνος μαζί μας.

Ουρά κανενός δεν γινόμαστε και πολύ περισσότερο εκείνου που νομίζει ότι μπορεί να έχει το χάρισμα του φλάουτο γ´ και να τρέχουμε σαν τα ποντίκια από πίσω του.

Δ: Στην κα Ραχήλ Μακρή τη συνάδελφό σου να το πεις που ανέβηκε στα κάγκελα του Ραδιομεγάρου μαζί με την κα Κωνσταντοπούλου προχθές το βράδυ.

Τ.Κ: Ναι, εγώ θα σου πω ότι στα κάγκελα είναι όλος ο κόσμος με αυτά που συμβαίνουν γενικότερα.

Δ: Άλλο που είναι ο κόσμος γενικώς και άλλο στα κάγκελα της ΕΡΤ.



Τ.Κ: Ε, βλέπεις λοιπόν ότι καμία φορά το μεταφορικώς γίνεται και ουσιαστικώς .

Και εν πάσει περιπτώσει για το θέμα της ΕΡΤ έχω μία ξεκάθαρη άποψη ότι η ΕΡΤ χρειαζόταν οπωσδήποτε εξορθολογισμό –το ζητούσαν και οι εργαζόμενοι- μόνο που τελικά έκλεισε κατά έναν τρόπο όπου δεν θα μπορούσα ποτέ να το φανταστώ. Και μάλιστα η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου δεν έχει έρθει στη Βουλή για επικύρωση. Και έχω την εντύπωση ότι πλέον κινείται αντισυνταγματικά η όλη ιστορία με τη Δημόσια Τηλεόραση. Είναι εκτός συνταγματικής τάξης.

Δ: Αντιλαμβάνομαι ότι διαφωνείς λοιπόν με τη συμπόρευση που κάνει ο κ. Καμμένος με το ΣΥΡΙΖΑ. Είναι η δεύτερη διαφωνία σου. Διαφώνησες και με το ότι είπε ο κ. Καμμένος το ΠΑΣΟΚ εγκληματική οργάνωση.

Τ.Κ: Κοίταξε, το ότι μπορεί να διαφωνούμε σε έναν τίτλο δεν σημαίνει ότι διαφωνούμε στο περιεχόμενο. Και θα δεις ότι εγώ ήμουν πολύ πιο σκληρός στο περιεχόμενό μου από τον Πρόεδρο, διότι εγώ τουλάχιστον το ΠΑΣΟΚ το έχω νιώσει πολύ μέσα στο πετσί μου στη δεκαετία του ’80 με τους πρασινοφρουρούς που είχαν μπει μέσα. Και ξέρω πάρα πολύ καλά τι λέω.

Εσύ δεν είχες παιδί 5 χρονών για να μείνεις στο απέξω ξαφνικά επειδή ήσουν με τη Νέα Δημοκρατία. Εγώ το έχω νιώσει όμως.

Δ: Μιλάς για την ΕΡΤ.

Τ.Κ: Λυπάμαι που το λέω. Μιλάω για την ΕΡΤ. Για την εποχή της ΕΡΤ. Είναι τότε που αν γράψω ποτέ ένα βιβλίο, θα δεις ότι υπήρξαν κάποιοι άνθρωποι οι οποίοι με σεβάστηκαν. Και τολμώ να πω ότι ένας από αυτούς ήταν ο ίδιος ο Ανδρέας Παπανδρέου που όταν του είπα ότι έχω μπει στη λίστα των προγραφών, μου είπε «λυπάμαι, δεν βρέθηκες από μένα». Και το είπε με έκπληξη μάλιστα.

Λοιπόν. Το ΠΑΣΟΚ το έχω γνωρίσει πάρα πολύ καλά. Το ΠΑΣΟΚ που πραγματικά θεωρώ ότι είναι ένα από τα πιο, αν όχι το πιό, διεφθαρμένο κόμμα της Ευρώπης. Και το εννοώ αυτό.

Συνεπώς δεν υπάρχει διαφορά απόψεων. Υπάρχει ίσως ταμπέλας. Εγώ ως δημοσιογράφος πάντοτε πρόσεχα το τι λέω για να μην έχω ποινικές διώξεις.

Δ: Κάτσε όμως τώρα γιατί μας μπέρδεψες.

Τ.Κ: Ενδεχομένως στην πολιτική να μην ισχύει επειδή υπάρχει το άσυλο. Επειδή όμως είμαι από εκείνους που λένε ότι ο πολιτικός δεν πρέπει να έχει άσυλο, όπως δεν έχει άσυλο κάθε πολίτης, γι’ αυτό προσέχω τα λόγια μου. Δεν έχω να προσθέσω τίποτα παραπάνω.

Δ: Τέρενς; Μας μπέρδεψες λίγο. Επειδή ζούμε την εποχή των συμπράξεων και των συμμαχιών. Όταν λες ότι οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ δεν μπορούν να συμπορευθούν με το ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να μας πεις και με ποιον κατά τη γνώμη σου πρέπει να συμπορευθούν οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.

Τ.Κ: Κατ’ αρχήν πρέπει να πω ότι εγώ δεν διακατέχομαι από κανένα σύνδρομο αντιαριστερό. Απλά διακατέχομαι από εκείνη τη θέση η οποία λέει ότι δεν μπορείς να συστρατεύεσαι με ανθρώπους οι οποίοι είναι τελείως απέναντι από τις κόκκινες γραμμές για τις οποίες έχει μιλήσει επανειλημμένα ο Πάνος ο Καμμένος.


Και επειδη εγώ αυτή τη στιγμή είμαι στη Χίο, θαα σας δώσω ένα παράδειγμα.:Απέναντι είναι η Σάμος, πιο πάνω είναι η Μυτιλήνη. Λοιπόν, στη Σάμο για παράδειγμα, που την εκπροσωπώ και αυτήν και όπου γίνονται κέντρα υποδοχής λαθρομεταναστών, όποτε έχουμε σηκώσει τη φωνή μας και λέμε ότι αυτά τα κέντρα δεν πρέπει να υπάρχουν εδώ διότι ενθαρρύνουν την έλευση των λαθρομεταναστών, μας αποκαλούν οι ΣΥΡΙΖαίοι φασίστες. Κατάλαβες;

Όταν πάω εγώ στη Θράκη να υπερασπιστώ τις θέσεις της ελληνικότητας της Θράκης, στα δικαστήρια έχω απέναντί μου Βουλευτές και Πολιτευτές και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ.

Αυτά, δεν μπορείς να τα βγάλεις στην άκρη. Και δεν πατάω τις κόκκινες γραμμές.

Δ: Με ποιον όμως θα συνεργαστείτε;

Τ.Κ: Από κει και πέρα εγώ δεν έχω την αίσθηση ότι ο Πρόεδρος έχει κάνει –πώς το λένε- ότι λέει ότι ντε και καλά θα συνεργαστούμε με το ΣΥΡΙΖΑ. Και θα σου υπενθυμίσω ότι πάρα πολλές φορές έχει μιλήσει για κυβέρνηση εθνικού σκοπού, εθνικής ενότητας, απευθυνόμενος στους 300 Βουλευτές με τις 7 θέσεις μας και το άρθρο 60 του Συντάγματος.

Δ: Λες λοιπόν ότι είναι ευκολότερο...

Τ.Κ: Μην σας πω ότι μήνα Μάιο μετά από το συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ είχε πει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ένα νέο Σοβιέτ παλαιού τύπου.

Δ: Λες λοιπόν ότι είναι ευκολότερο οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ θα έπρεπε να συνεργαστούν με τη Νέα Δημοκρατία.

Τ.Κ: Αυτό που λέω είναι ότι είναι ευκολότερο για τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ να μπουν μπροστά και να πουν «κύριοι, έχουμε 7 θέσεις εδώ, έχουμε αυτό το πρόγραμμα, όποιος θέλει ας έλθει να συμπορευτούμε. Απο τους 300 της Βουλής, ποιος θέλει να έρθει μαζί μας, να συμπορευθούμε για να κάνουμε κυβέρνηση εθνικής ενότητας και εθνικού σκοπού».

Αν διαβάζατε το χθεσινό άρθρο του Νίκου Χατζηνικολάου στο Real θα καταλαβαίνατε ότι αυτή τη στιγμή δεν είναι αν θα πας με τον ένα ή με τον άλλον. Εξάλλου έχουμε ξεκαθαρίσει ότι δεν μπορούμε να πάμε a priori πολύ περισσότερο με εκείνους οι οποίοι έχουν υπογράψει μνημονία, αλλά αυτό το βάζω προς το παρόν στην άκρη στην κουβέντα μας, αν και ισχύει. Αλλά λέμε γιατί μας πειράζει το εθνικής ενότητας και εθνικού σκοπού; Μας πειράζει δηλαδή να βρούμε μία συνισταμένη έξω από τα Μνημόνια και να πάμε στους δανειστές και να πούμε «λοιπόν, τελειώσαμε κύριοι».

Δ: Μα πώς θα γίνουν αυτά Τέρενς μου, πώς θα γίνει αυτό; Είσαστε λίγο στα σύννεφα, με συγχωρείς. Είσαστε 17 Βουλευτές και θέλετε να υπερχρεώσετε τη χώρα.

Τ.Κ: Το πρωί που ερχόμουν με το αεροπλάνο, πράγματι, ήμουν πάνω από τα σύννεφα. Τώρα συνειδητοποιώ ότι είμαι απόλυτα προσγειωμένος.

Δ: Ο κ. Καμμένος είπε τους άλλους προδότες, δωσίλογους, εξαγορασμένους. Έτσι τους λέει.

Τ.Κ: Πότε τους είπε; Χθες δεν άκουσα στην ομιλία του να λέει κάτι τέτοιο.



Δ: Είπε, ότι όταν ακούστηκε ότι μπορεί κάποιοι από εσάς να καταψηφίσουν, σας είπε προδότες, δωσίλογους.

Τ.Κ: Δεν άκουσα να πει στη Βουλή κάτι τέτοιο.

Δ: Μισό λεπτό, μισό λεπτό. Όταν έκανες την ομιλία εσύ και αμέσως μετά έκανε και μία ομιλία ο Παύλος ο Χαϊκάλης ο οποίος είπε ότι με το ζόρι θα ψηφίσει και αυτός θα συμμετάσχει στην ψηφοφορία, υπήρξε μία δήλωση του κ. Καμμένου που λέει ότι όποιος τολμάει να διαφοροποιηθεί, δεν ανήκει στο κόμμα.

Τ.Κ: Δεν είπε έτσι.Σας παρακαλώ πάρα πολύ.

Δ: Δεν πιστεύω ότι υπάρχουν προδότες, δωσίλογοι ή εξαγορασμένοι στην Κοινοβουλευτική Ομάδα των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. Αυτό είπε.

Τ.Κ: Ε, αυτό είπε, εντάξει. Δεν είπε ότι υπάρχουν. Δεν το πιστεύω.

Δ: Ε, αυτό θέλω να πω.

Τ.Κ: Να σας πω κάτι; Εγώ δεν θα τον ερμηνεύσω τον Πρόεδρο. Σε λίγο θα μου πείτε ότι είπε και ότι κάποιοι από εμάς είμαστε πιασμένοι από τις τράπεζες, για παράδειγμα;

Λοιπόν δεν ρωτάτε καλύτερα τον ίδιο; Εγώ πάντως κατάλαβα ότι αυτό που είπε ήταν τόσο ισχυρή η θέση του για το γεγονός ότι οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ εχθές θα ψήφιζαν αυτό το οποίο καιρό ζητάμε. Καιρό ζητάμε να πάμε για εκλογές.

Και μάλιστα όταν στη Ζάκυνθο ήταν πολύ ξεκάθαρος ότι πάμε για εκλογές, ότι ζητάμε εκλογές.

Δ: Μα τώρα εσείς σε πολλά θέματα, δεν χρειάζεται να πιέζετε τα πολιτικά πράγματα. Θεωρείτε ότι αυτή τη στιγμή οι εκλογές θα βοηθούσαν τον τόπο;

Τ.Κ: Α, κοίταξε να δεις. Πιστεύω ναι. Οι εκλογές θα βοηθούσαν τον τόπο ακριβώς για να πάμε σε αυτό που σου είπα πριν. Σε μία κυβέρνηση εθνικής ενότητας, εθνικής σωτηρίας και εθνικού σκοπού. Δεν καταλαβαίνω, είναι κακό να πάμε σε μία μεγαλύτερη ζύμωση για να έχουμε καλύτερο μέτωπο, καλύτερη αντιμετώπιση όλων αυτών των δανειστών μας οι οποίοι πραγματικά μας έχουν τσακίσει; Και έρχονται και τα επόμενα μέτρα;

Δ: Μα υπάρχει περιθώριο να βρείτε, να τα βρείτε με τα άλλα κόμματα όταν το μόνο το οποίο ακούγεται είναι βρισιές. Χθες άκουσα τον κ. Καμμένο ουσιαστικά να λέει ότι όλοι είναι υπηρέτες συμφερόντων.

Τ.Κ: Γιατί, αμφιβάλλεις δηλαδή ότι και δημοσιογράφοι υπάρχουν υπηρέτες συμφερόντων και πολιτικοί υπάρχουν υπηρέτες συμφερόντων;

Δ: Ναι αλλά δεν μπορείς να λες όλοι.

Τ.Κ: Με συγχωρείτε. Εγώ είμαι από εκείνους που πάντοτε, τα τελευταία τουλάχιστον χρόνια έλεγα, ότι δημοσιογράφοι και πολιτικοί, (δεν μπορώ να τους βάλω βέβαια όλους στο ίδιο τσουβάλι, για όνομα του Θεού), ότι έχουν καταστρέψει την Ελλάδα.

Δ: Ναι αλλά πώς θα συνεργαστείτε με τη Νέα Δημοκρατία ή το ΠΑΣΟΚ και δεν ξέρω ποιον άλλον, αν υπάρχει η άποψη ότι είναι λαμόγια.



Τ.Κ: Θα μου ήταν πολύ πιο χρήσιμο το να μου έλεγες «τι θα κάνουμε για θέματα εξωτερικής πολιτικής, να σου πω τις προτάσεις μου», από το να κάθεσαι από τώρα να μου λες τι θα κάνουμε μετά τις εκλογές, όταν δεν ξέρουμε πότε θα γίνουν εκλογές, τι κόμματα θα βγουν από τις κάλπες. Θα υπάρχει ΔΗΜΑΡ; Θα υπάρχει ΠΑΣΟΚ; Εμείς θα είμαστε στο 5% ή στο 15%; Η Νέα Δημοκρατία θα είναι πρώτη ή δεύτερη;

Συνεπώς, άσε να πάμε σε εκλογές γιατί πολύ περισσότερο αν δεν ξέρεις το περιβάλλον πάνω στο οποίο θα συζητήσεις, ε δεν μπορείς να κάνεις τώρα τέτοια σπέκουλα. Και δεν νομίζω ότι τον κόσμο τον απασχολεί αυτό. Τον απασχολεί πώς θα λύσουμε σήμερα το πρόβλημά του. Πώς σήμερα θα έχουμε έναν λιγότερο αυτοκτονήσαντα. Πώς σήμερα θα έχουμε έναν άνεργο λιγότερο.

Εγώ νομίζω ότι αυτό απασχολεί τον κόσμο.

Δ: Μάλιστα. Εγώ νομίζω ότι από όλα αυτά που μας λες πάντως καταλαβαίνουμε ότι δεν έχεις κανένα πρόβλημα με το κόμμα σου. Γιατί διάβασα διάφορα ρεπορτάζ που έλεγαν ότι ο Κουίκ δεν αισθάνεται και τόσο άνετα πια στους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. Δεν ισχύει αυτό.

Τ.Κ: Κοίταξε. Το ότι δέχομαι μία πίεση από θέσεις που εκφράζω και που είναι θέσεις της συνείδησής μου ναι. Το δέχομαι ότι ναι, αισθάνομαι μία πίεση.

Δ: Πίεση από το κόμμα σου.

Τ.Κ: Βεβαίως. Θα σου πω κάτι. Όχι από όλους στο κόμμα. Το ξεκαθαρίζω.

Δ: Από την ηγεσία.

Τ.Κ: Αλλά υπάρχουν αν θέλεις ακόμα οι πολύ πιο φανατικοί ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ σε θέσεις και απόψεις που εν πάσει περιπτώσει και αυτό είναι απολύτως σεβαστό. Εγώ θα σου πω όμως μία κουβέντα.

Στις 12 Μαρτίου του ’12 με κάλεσε ο Πάνος ο Καμμένος για να μου προτείνει να αναλάβω την εκπροσώπηση του Κινήματος και εκ των πραγμάτων να γίνω Βουλευτής Επικρατείς για να έχω το ελεύθερο στα κανάλια πάνω στην προεκλογική περίοδο. Γιατί εγώ του ζήτησα να κατέβω στη Β’ Αθηνών. Εγώ θέλω να εκλέγομαι. Γι’ αυτό το επαναλαμβάνω. Του λέω λοιπόν σε εκείνη τη συνάντηση:

«Πρόεδρε, Πάνο, δεν θέλω να μπλέξω με την πολιτική γιατί θέλω να έχω την άποψή μου. Γιατί αν σε μία απόφαση του κόμματος εγώ διαφοροποιηθώ, θα με διαγράψεις».

Και η απάντησή του ήταν ότι:

«Θα σε διαγράψω μόνο εάν δεν ψηφίσεις αυτό που λέει η δική σου η συνείδηση».

Και αυτό θα ακολουθώ. Θα πράττω αυτό που λέω, που πιστεύω και αισθάνομαι, έχοντας δώσει έναν όρκο στα παιδιά μου και στην πατρίδα μου. Γιατί εγώ δεν μπορώ να βλέπω το παιδί μου να μου λέει «θα τελειώσω σε τρία χρόνια τις σπουδές μου και θα σηκωθώ να φύγω από αυτή την Ελλάδα». Με πληγώνει αυτό το πράγμα.

Δ: Μάλιστα. Τέρενς, να σε ευχαριστήσουμε πολύ γι’ αυτή τη συνομιλία.



Τ.Κ: Και γω Βασίλη και γω Νότη. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.

Δ: Την καλημέρα μας στη Χίο.

Σχόλια