Βόθρο καταντήσανε την Ελλάδα ....

Άκης-Σμπώκος: Οι συναλλαγές της ντροπής...
Άκης – Σου λέω για το συγκεκριμένο θέμα του Κ. Λοιπόν στον Κ. αυτός ο Πλεύρης ο Κώστας έτσι, έχει πάει μόνο θέμα που μου έφερε αυτός ως δυνατότητα για να βοηθήσει. Για να βοηθήσει στην δική σου περίπτωση. Του είπα του Αντώνη δες το, αξιολόγησέ το…."
Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις από τις συνομιλίες φωτιά μεταξύ του πρώην υπουργού Εθνικής Άμυνας Άκη Τσοχατζόπουλου και του υπεύθυνου Αμυντικών Προμηθειών Γιάννη Σμπώκου. 

Από τους διαλόγους που διαμείβονται μεταξύ των πάλαι ποτέ πανίσχυρων στελεχών του ΠΑΣΟΚ, προκύπτει ότι στην υπόθεση φέρεται να εμπλέκεται ένας ακόμη δικηγόρος, του οποίου το όνομα ο Γιάννης Σμπώκος αγνοεί και επιτακτικά ζητά από τον «συνεργάτη» του το αποκαλύψει, ενώ από την μεριά του, ο Άκης, φέρεται να μην έχει καθόλου χρήματα και να ζητά από τον φίλο του... βοήθεια. (!)

Εκείνο όμως που έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον είναι η ύπαρξη και ενός δικηγόρου ο οποίος είχε την... «ιδέα» της πλαστογράφησης των δικογραφιών,  προκειμένου να μην ασκηθούν διώξεις στους εμπλεκομένους...



Άκης - Ωραία εντάξει φτάνει λοιπόν , θα σου πω εγώ όμως ότι αυτήν την στιγμή πρέπει αυτόν τον δρόμο να αρχίσουμε να τον λύνουμε, έχουμε μια εκκρεμότητα μεταξύ μας γιατί έκανες μια προσπάθεια να το λύσεις εδώ και έναν χρόνο
Σμπώκος – έχουνε αλλάξει τα δεδομένα , ρε δεν καταλαβαίνεις
Άκης – ηρέμησε ρε τώρα ...
Σμπώκος - αυτά είναι ωραία για τα απομνημονεύματα
Άκης - ηρέμησε …ένα λεπτό, διότι εγώ εμπιστεύτηκα σε αυτά τα πράγματα
Σμπώκος – και εγώ εμπιστεύτηκα
Άκης – έμεινα χωρίς λεφτά ......
Σμπώκος – και εμπιστεύτηκα υπό άλλες συνθήκες ανθρώπους οι οποίοι είχανε ευθύνες .. αυτά δεν τα καταλαβαίνεις;
Άκης – έμεινα χωρίς λοιπόν.... χωρίς λεφτά και τώρα βρίσκομαι αυτήν την στιγμή
Σμπώκος – γιατί ποιος έχει λεφτά;
Άκης – ένα λεπτό.. σε δραματική κατάσταση εγώ και δέκα άνθρωποι γύρο μου .. ένα λεπτό
Σμπώκος- εντάξει ..
Άκης – γιατί δεν ακούς ;
Σμπώκος – γιατί μου τα έχεις πει εκατό φορές
Άκης - γιατί δεν έχει δικαίωμα; ... τι έχεις ακούσει από μένα; .. εκατό φορές;
Σμπώκος – εκατό φορές τα ίδια
Άκης – καλά εντάξει... εν πάση περιπτώσει
Σμπώκος – και γιατί μου τα ξαναλές ;
Άκης – και θέλω λοιπόν
Σμπώκος- το κλειδί είναι ένα
Άκης – σου είπα ότι χρειάζομαι λεφτά... τώρα
Σμπώκος – και εγώ χρειάζομαι λεφτά
Άκης – μπράβο ... οι άνθρωποι αυτοί που είναι γύρω μου
Σμπώκος- ... γιατί είμαι νεκρός ... δεν μου μιλάνε δεν με συναντάνε δεν με ακούνε...
Άκης – περίμενε
Σμπώκος – δεν το καταλαβαίνεις γ… την Π… μου ;
Άκης – το είπες εκατό φορές και ηρέμησε
Σμπώκος –τι ηρέμησε; δεν ακούνε
Άκης - να μιλήσω, δεν μπορώ να μαλώνω, δεν ήρθα για να μαλώσω
Σμπώκος – την επόμενη φορά που με συναντάς
Άκης – ακούς ; δεν έχεις δικαίωμα να αρνείσαι ... ναι αρνείσαι να συζητήσεις μαζί μου
Σμπώκος – αρνούμαι ;
Άκης – βεβαίως...να με ακούσεις
Σμπώκος – αρνούμαι;
Άκης – πώς ;
Σμπώκος – αγνοείς αυτά που σου λέω .. τελείως
Άκης – αγνοώ .... δεν διαγράφω τίποτα , σου λέω αλλού , όχι καθόλου αλλού, παράλληλα πάω
Σμπώκος – πίσω πας
Άκης - όχι εσύ έχεις αυτό το πρόβλημα αλλά εγώ έχω άλλο πρόβλημα
Σμπώκος – ωραία ... το ίδιο πρόβλημα έχουμε
Άκης – όχι δεν είναι το ίδιο πρόβλημα , εδώ είναι ειδική κατάσταση
Σμπώκος - ή είναι δικό σου και δικό μου ή μου λες στα α….. μου και κόψε τον λαιμό σου και αποφάσισε
Άκης – δεν λέω τέτοιο πράγμα, το πρόβλημα είναι κοινό , όμως ποτέ εγώ δεν ήξερα ότι το πρόβλημα αυτό μπορεί να εξαρτάται από άλλους
Σμπώκος – έγινε ... έγινε από τις εξελίξεις των γεγονότων … το κατάλαβες ;
Άκης – καλά εντάξει ωραία έγινε
Σμπώκος – δεν το καταλαβαίνεις ;
Άκης – καλά εντάξει έγινε... όμως αυτήν την στιγμή τώρα σου λέω τώρα δεν μπορώ να κινηθώ, έχω φτάσει στο μηδέν
Σμπώκος – ούτε και εγώ
Άκης – και έχω ανθρώπους οι οποίοι ξεσηκώνονται αυτοί
Σμπώκος – ωραία λοιπόν τους ξεσηκώνεις , δεν ξεσηκώνονται
Άκης – δεν τους ξεσηκώνω εγώ ρε, ξεσηκώνονται, δεν έχω λεφτά να τους πληρώσω ... εγώ; ότι θες λες; Με συγχωρείς
Σμπώκος – θα σου πω το εξής να με ακούσεις , η διάχυση πληροφοριών που κάνεις ...
Άκης – κινδυνεύω , κινδυνεύω εγώ
Σμπώκος – κινδυνεύεις από την διάχυση πληροφοριών που κάνεις
Άκης – από τους ανθρώπους οι οποίοι δεν έχω να τους πληρώσω
Σμπώκος – ωραία
Άκης – λένε μας έχεις καταστρέψει... λοιπόν .. και εδώ πέρα
Σμπώκος – με τι σας έχω καταστρέψει ; Μετά από αυτά που σου είπα ... σου είπα ότι είμαι νεκρός
Άκης – ένα λεπτό ένα λεπτό , άστα τα νεκρός
Σμπώκος - περιμένω τις εξελίξεις
Άκης – θέλω , θέλω να μου βρεις λεφτά
Σμπώκος – εγώ;
Άκης – ναι
Σμπώκος – από που να σου βρω λεφτά;
Άκης – δεν ξέρω , έχεις την δυνατότητα
Σμπώκος – δεν κατάλαβα... εσύ έχεις μεγαλύτερο από μένα , βρες μου λεφτά εσύ τότε
Άκης – που να στα βρω;
Σμπώκος – να τα βρω από που;
Άκης – αφού σου λέω είμαι χρεοκοπημένος
Σμπώκος – εσύ ρε υπουργάρα δεν μπορείς να βρεις λεφτά και θα βρω εγώ;
Άκης – δεν μπορώ
Σμπώκος – δεν μπορείς ; σοβαρά; σοβαρά ;
Άκης – εκατό χιλιάδες άμεσα χρειάζομαι ... δεν μπορώ να βρω
Σμπώκος – και που να τα βρω εγώ ρε μαλάκα; Να κόψω το χέρι μου;
Άκης – τι να κάνεις;
Σμπώκος – από που να τα βρω; Δεν υπάρχουν δουλειές ... μηδέν τίποτα .... από που να τα βρω;
Άκης – δηλαδή εσύ λες δεν μπορείς;
Σμπώκος – πάλι τα ίδια σου είπα ...
Άκης – εσύ δεν μπορείς;
Σμπώκος – εσύ δεν μπορείς;
Άκης – όχι
Σμπώκος – όχι
Άκης – και σε κοιτάω στα μάτια
Σμπώκος – και εγώ στα μάτια
Άκης – δεν με πιστεύεις ποτέ
Σμπώκος – όχι
Άκης – έφτασα στο αμήν
Σμπώκος – δεν καταλαβαίνεις
Άκης – δεν έχουμε να πληρώσουμε
Σμπώκος – δεν κατάλαβες εσύ νομίζεις ότι δεν μπορείς ;
Άκης – τι;
Σμπώκος – νομίζεις ότι δεν μπορείς αυτό νομίζεις ;
Άκης – ναι έτσι μου λες ότι μπορώ .... και ότι για αυτό λες ... ότι λέω μαλακίες
Σμπώκος – είμαι ο μόνος που πιστεύω ότι δεν μπορείς και μπορώ να βοηθήσω
Άκης – άρα ξέρεις σε τι κατάσταση βρίσκομαι
Σμπώκος – ο μόνος ... ακόμη
Άκης - ξέρεις
Σμπώκος – βεβαίως
Άκης - και ο Βαρδής με πιστεύει ... εεε προς απογοήτευση άλλων και ο Βαρδής με πιστεύει
Σμπώκος- εγώ του είπα και εσύ του είπα
Άκης – και ο Βαρδής με πιστεύει
Σμπώκος – εγώ του είπα , εγώ και εσύ του λέω,
Άκης - λοιπόν εν πάση περιπτώσει, αφού ξέρεις λοιπόν
Σμπώκος – ντροπή ρε , ντροπή ρε πούστη
Άκης – ντροπή; Τι ντροπή ρε ; τι λες ρε ; φύγε τώρα
Σμπώκος – θα πας σε κάτι κωλόπαιδα, θα πας σε κάτι κωλόπαιδα
Άκης – άσε τις εξυπνάδες τώρα
Σμπώκος – και στον άλλον τον μαλάκα που έκοβε τιμολόγια στην TORCASO ενώ είχε προσληφθεί στην Νobilis... του λέω τι μαλακίες είναι αυτές ρε; τον πούστη , έτσι ;
Άκης – λοιπόν εν πάση περιπτώσει τώρα
Σμπώκος – να πας σε αυτόν που τα έχει φάει να του τα γυρέψεις
Άκης – ωραία εντάξει , λοιπόν τώρα
Σμπώκος –γιατί δεν πας ; πήγες ;
Άκης – έχω πάει παντού ... πουθενά ... τι θα κάνω;
Σμπώκος –ενώ εδώ έχεις τον μαλάκα και τον πηδάς
Άκης – δεν πηδάω καθόλου, εγώ απλά σου λέω ότι εμείς έχουμε μια σχέση εργασίας τόσων χρόνων και δεν μπορείς αυτό να το αφήσεις
Σμπώκος – ααα εμείς δεν έχουμε καμία σχέση εργασίας ... και αυτά τα σκατά , να τελειώσει αυτή η μαλακία , να κάνω τον σταυρό μου να μην πάθω τίποτα να ζήσω , να μην πάθει τίποτα η οικογένεια μου και όλα τα σκατά ούτε με ενδιαφέρουνε
Άκης – καλά εντάξει
Σμπώκος -ναι σου λέω ... τώρα θυμήθηκες την σχέση συνεργασίας
Άκης – ναι ναι
Σμπώκος – άσε με τώρα
Άκης – δεν κατάλαβα γιατί; σχέση δεν ήτανε; Τι τώρα θυμήθηκα σε παρακαλώ τώρα ..σε παρακαλώ ... όλοι αυτή η υπόθεση.. ένα λεπτό
Σμπώκος –θα μου διαλύσει το σπίτι ως το τέλος του χρόνου θα έχω πάει στη περιπέτεια της ανανέωσης, και αν μου κάνει καμία ιστορία .... κάθε χρόνο χαστούκι , κατάλαβες;
Άκης – εντάξει, λοιπόν τώρα
Σμπώκος - ... την μαλακία σου
Άκης – εγώ βλέπω ότι εσύ αποφεύγεις την κουβέντα
Σμπώκος –εγώ από καρδιάς σου είπα όχι
Άκης – δεν θέλεις να μου απαντήσεις σε αυτό το θέμα;
Σμπώκος – σε ποιο θέμα;
Άκης – σε αυτό που σου είπα ... χρειάζομαι βοήθεια
Σμπώκος – θες να σου βρω εκατό χιλιάδες; Και πως θα τις συμπληρώσω
Άκης – εε ναι βέβαια, να μην τις συμπληρώσεις
Σμπώκος – εγώ βγαίνω στην γειτονιά .... και ... πως να τις συμπληρώσω;
Άκης – τι να συμπληρώσεις;
Σμπώκος –σαν και τα άλλα;
Άκης - ... να μας δώσουνε , να τα δώσουμε , με συγχωρείς ένα λεπτό Γιάννη, τι θα πει πώς;
Σμπώκος – πως ρε ;
Άκης – δεν θα έχουν τα λεφτά δηλαδή;
Σμπώκος – ποιά;
Άκης – αυτά που περιμένουμε
Σμπώκος – αν δεν υπάρχει εξέλιξη
Άκης – δεν κατάλαβα τι μου λες τώρα; Τέλειωσε; Δεν θα ξανάρθουν λεφτά;
Σμπώκος – σου λέω το εξής
Άκης – τι;
Σμπώκος – ότι πρόσεξε
Άκης – το κατάλαβα άλλο θέμα αυτό
Σμπώκος – ότι... αν συμβεί αυτό κλείσανε τα πάντα , δεν μου μιλάει πλέον άνθρωπος και κλειδώνονται αμπαρώνονται να γλιτώσουν το τομάρι τους
Άκης – μάλιστα
Σμπώκος – κόσμος ο οποίος ανακατεύτηκε για πάρτι σου και μόνο για πάρτι σου
Άκης – τι λες τώρα ρε Γιάννη;
Σμπώκος – ότι σου λέω. Εάν αυτό δεν το καταλαβαίνεις
Άκης – Μιλάμε τώρα ότι αυτό. Με αυτούς τους ανθρώπους δεν έχει σχέση η υπόθεσή μας. Έχει σχέση με την άλλη. Αυτούς που είναι στους λογαριασμούς.
Σμπώκος – Σου είπα ότι. Όχι αλλά μιλάνε ευθέως συγκοινωνούντα δοχεία και ξέρουν το νι με το σίγμα και είναι έτοιμοι να ακολουθήσουν την ίδια στρατηγική για να σώσουν τον κώλο τους.
Άκης – Μάλιστα
Σμπώκος – Ακούς; Εσύ αυτά δεν τα πιστεύεις;
Άκης – Οι ίδιοι άνθρωποι είναι δηλαδή
Σμπώκος – Όχι δεν είπα εγώ αυτό. Αλλά είπα συγκοινωνούντα δοχεία και μη μου λες αύριο άλλα. Σου λέω, και μην ζητάς πολλά γιατί σου λέω
Άκης – Για κάτσε ρε παιδάκι μου. Δεν μου είπες την άλλη φόρα. Κάτσε τώρα. Μην έχουμε μυστήρια. Μου είπες ξεκάθαρα ότι είναι άνθρωποι οι οποίοι τα έχουν στο όνομά τους. Ωραία με αυτούς τους ανθρώπους
Σμπώκος – Δεν έχουν σχέση αυτοί. Έχουν σχέση όμως με άνθρωπο ο οποίος συνομιλεί και συνομιλεί και ξέρει τι γίνεται
Άκης – Ωραία, ωραία, ωραία. Καλώς, εντάξει
Σμπώκος – Το καταλαβαίνεις ναι ή όχι;
Άκης – Με συγχωρείς. Στην περιπέτεια αυτή
Σμπώκος – Εγώ σου είπα μια κουβέντα με ανοιχτή καρδιά
Άκης – Ωραία
Σμπώκος – Την αλήθεια
Άκης – Και καλά έκανες. Λοιπόν, και πως μπορείς να γίνει και τι μπορεί να γίνει
Σμπώκος – Σου είπα
Άκης – Θέλω να με βοηθήσεις. Δεν κατάλαβα
Σμπώκος – Σου είπα ότι. Αυτό μπορώ να κάνω και είναι έγκυρο
Άκης – Αυτό
Σμπώκος – Σου είπα. Μπορείς να το λύσεις αυτό;
Άκης – Θα το προσπαθήσουμε. Θα δούμε
Σμπώκος – Ε λοιπόν άμα το λύσεις θα ανοίξουν οι πόρτες σου λέω εγώ. Και ότι είχαμε πει, τότε που το είπαμε, θα επανέλθει
Άκης – Μάλιστα
Σμπώκος – Είμαι νεκρός, σου το είπα καθαρά δεν με πίστεψες. Σου είπα δεν με πλησιάζει άνθρωπος. Είμαι λέπρα
Άκης – Μάλιστα
Σμπώκος – Και καλά κάνουν οι άνθρωποι
Άκης – Τέλος πάντων. Μην υπερβάλεις τώρα
Σμπώκος – Όπου και να πάω. Εγώ να υπερβάλω; Σοβαρά
Άκης – Ούτε λέπρα είσαι, ούτε τίποτα, ε άσε τώρα
Σμπώκος – Που γύρω γύρω λένε ότι αυτός, αυτός, ο άλλος δεν έχει να φάει και αυτός, και αυτός και αυτός. Σε μένα τα λες αυτά ρε;
Άκης – Καλά, καλά, καλά
Σμπώκος – και τα προωθείς και ο ίδιος
Άκης – Και μένα άλλοι μου τα λένε μην στεναχωριέσαι
Σμπώκος – Ναι, καλά, άστα τώρα
Άκης – Και για μένα, και για μένα σε παρακαλώ. Για μένα; Πήγα προχτές. Συγκεκριμένοι άνθρωποι τι λένε. Κατάλαβες;
Σμπώκος – Και ο... Θα μάθω ποιος είναι ο άλλος ο οποίος πήγε στον τέτοιον και του κάνε...
Άκης – Ο άλλος πήγε; Σε ποιον πήγε;
Σμπώκος – Στον Αντώνη.
Άκης – Τι να μαζέψει... Ανήθικες; Τι ανήθικες;
Σμπώκος – Ανήθικες προτάσεις
Άκης – Παιδί μου ο δικηγόρος, δεν σου πε το ποιος δικηγόρος πήγε;
Σμπώκος – Όχι άστον αυτόν
Άκης – Ε αυτός είναι, δεν πήγε άλλος
Σμπώκος – Όχι πήγε. Εκτός εάν έχεις χάσει την μπάλα και αυτονομήθηκε. Ο κόσμος μιλάει μαζί σου και πάει και κάνει πλάκα και μήπως είναι από εκεί και αυτά που μου στέλνουνε
Άκης – Όχι ρε παιδί μου. Δεν υπάρχει καμία σχέση.
Σμπώκος – Εντάξει;
Άκης – Λοιπόν, εν πάση περιπτώσει
Σμπώκος – Ότι είσαι χύμα είσαι
Άκης – Κάτσε, κάτσε, τι μου λες τώρα. Δεν ξέρω ποια δίωξη είναι
Σμπώκος – Δύο είναι δύο. Δύο μου είπε
Άκης – Ένα λεπτό. Ένα είναι το όνομα Ένα λεπτό ρε. Ε, ένας είναι
Σμπώκος – Θα τα μάθω εγώ.
Άκης – Ένας είναι
Σμπώκος – Τότε είναι ακόμη χειρότερο αυτό. Σημαίνει, σημαίνει ότι κάποια άτομα έχουν αυτονομηθεί
Άκης – Κανείς δεν έχει αυτονομηθεί
Σμπώκος – Που το ξέρεις εσύ;
Άκης – Κανένας. Από τα δικά μου άτομα κανένας δεν έχει αυτονομηθεί
Σμπώκος – Και άμα σου πω
Άκης – Τα ελέγχω εγώ όλα
Σμπώκος – Και άμα σου πω
Άκης – Τα ελέγχω εγώ όλα
Σμπώκος – Και άμα σου πω τι έχω μάθει τι θα πεις; Γιατί με αυτόν που μιλάω είναι πολύ σοβαρός και δεν λέει ψέματα σε μένα ποτέ.
Άκης – Ποιον Βγόντζα;
Σμπώκος – Ο Αντώνης.
Άκης – Ε ωραία συμφωνώ και εγώ
Σμπώκος – Ε άμα σου πω λοιπόν
Άκης – Δεν ξέρω τι λέει αυτός. Εδώ για την υπόθεση αυτή
Σμπώκος – Βεβαίως
Άκης - έχω στείλει μόνο τον Πλεύρη. Κανένας άλλος
Σμπώκος – Ωραία. Ε λοιπόν σε πληροφορώ
Άκης – Μόνο. Κανέναν άλλο
Σμπώκος – Πήγε δεύτερος δικηγόρος
Άκης – Ε δεν ξέρω. Άμα πήγε για άλλες υποθέσεις
Σμπώκος – Όχι
Άκης – Όχι, για αυτό αποκλείεται. Αυτό δεν το ξέρει κανένας άλλος. Μπορεί να πήγε για άλλη υπόθεση
Σμπώκος – Τότε αυτό που μου λες. Όχι
Άκης – Ε καλά θα δεις. Τέλος πάντων
Σμπώκος – Παιδί μου τον ρώτησα εγώ. Του λέω, με συγχωρείς του λέω αυτός ο άνθρωπος. Μου είπες τον έναν μάλιστα. Μου λέει, όχι μου λέει, είναι και άλλος ένας που ήρθε πριν από αυτόν
Άκης – Ε, δεν πιστεύω άλλη υπόθεση θα ναι
Σμπώκος – Έτσι...
Άκης – Άλλη υπόθεση είναι αυτή
Σμπώκος – Ποια είναι η άλλη υπόθεση
Άκης – Άλλη υπόθεση θα είναι αυτή και τα μπερδεύει
Σμπώκος – Του έκανε ανήθικες προτάσεις για να μου τις μεταφέρει
Άκης – Γελάει
Σμπώκος – Ακούς; Κόψε την πλάκα. Δεν είναι για πλάκα
Άκης – Δεν το ξέρω εγώ αυτό. Λοιπόν εν πάση περιπτώσει. Μιλάμε για ένα θέμα συγκεκριμένο. Εγώ λοιπόν σου μιλάω για αυτό.
Σμπώκος – Εσύ φαντάζεσαι ότι πάει ένας άνθρωπος να πάει να βρει αυτόν τον άνθρωπο να του κάνει προτάσεις για την ιστορία αυτή και εσύ δεν ξέρεις τίποτα.
Άκης - Μην μπλέκουμε άλλα θέματα. Μην μπλέκουμε άλλα θέματα. Άστα. Εγώ σου λέω τώρα για αυτό.
Σμπώκος – Θες να σε πάω. Να πάμε...
Άκης – Σου λέω για το συγκεκριμένο θέμα του Κ. Λοιπόν στον Κ. αυτός ο Πλεύρης ο Κώστας έτσι, έχει πάει μόνο θέμα που μου έφερε αυτός ως δυνατότητα για να βοηθήσει. Για να βοηθήσει στην δική σου περίπτωση. Του είπα του Αντώνη δες το, αξιολόγησέ το… zougla.gr

Σχόλια