Αντρίκος : Ζωή μήπως είναι καλύτερα να παραιτηθείς;; (βίντεο)

Σεπτέμβριος 2011...Αντρίκος : Ζωή μήπως είναι καλύτερα να παραιτηθείς;;

Δείτε το βίντεο στο τέλος του άρθρου...
Επιβεβαιώνονται περίτρανα οι αποκαλύψεις μας, για την προσπάθεια που έκανε ο ΓΑΠ και η τότε κυβέρνηση με τη σύσταση της εξεταστικής ώστε η κυβερνητική πλειοψηφία να διαγράψει τα πολιτικά εγκλήματα του Παπακωνσταντίνου, όπως ακριβώς επιχείρησαν να κάνουν με τον Πετσάλνικο για τον Γεωργίου της ΕΛΣΤΑΤ.



Είπε η κ. Γεωργαντά «Εγώ έχω φιλικές σχέσεις και δεν ήθελα να βγάλω στη δημοσιότητα πράγματα που να βλάπτουν τον Γιώργο, δεν το ήθελα αυτό το πράγμα γιατί έχω και έναν συναισθηματικό δεσμό και με τον Αντρίκο, που ήμασταν μαζί στο Harvard, μέναμε στο ίδιο σπίτι και με την Μαργαρίτα ήμουν στη ΕΓΕ, έχω ζήσει με τους ανθρώπους, δεν τους διαγράφω από τη μια στιγμή στην άλλη και είχα πολλές δυσκολίες να βγω και να πω πράγματα»
Μας είπε ακόμα ότι μίλησε στον Αντρίκο, ο οποίος με την σειρά του πήγε στον Παπακωνσταντίνου να του μιλήσει για το θέμα και ο Παπακωνσταντίνου του έδειξε την πόρτα... 
Ο Αντρίκος λέει η κ. Γεωργαντά μίλησε με τον Γιώργο αλλά..και τελικά της είπε της κ.Γεωργαντά ο Αντρίκος:"Ζωή μήπως είναι καλύτερα να παραιτηθείς;;


Σχόλια