Τέρενς Κουίκ: Μερικές απλές σκέψεις..

ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΛΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ
ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ REALNEWS

«Μου ζήτησε η RealNews να γράψω σήμερα (12.05.2013) μερικές σκέψεις για τον ένα χρόνο βουλευτικής θητείας.
Κατ' αρχήν, μετά από 45 χρόνια δημοσιογραφικής καριέρας με άπειρες εμπειρίες, διαβεβαιώνω ότι αυτούς τους 12 μήνες δεν με ενδιέφερε να με φωνάζουνε «Βουλευτή». Με ενδιέφερε πάνω απ’ όλα να τρέχω σε όλη την Ελλάδα (όπως έκανα ως ρεπόρτερ) προσφέροντας το κατά δύναμιν στη πατρίδα μου,
μαζί με τους τοπικούς Πολιτευτές και με όλους εκείνους τους απλούς και γνήσιους αγωνιστές που συγκροτούν τις Συντονιστικές Επιτροπές στις 19 Εκλογικές Περιφέρειες που είχα την καλή τύχη να «υιοθετήσω».
Επί 12 μήνες αυτός ήταν ο κόσμος μου. Αυτοί ήταν οι συμμαχητές μου, που ξοδεύοντας από το υστέρημα τους και χωρίς να ζητούν αξιώματα, πάλεψαν για να στεριώσουν τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Το ίδιο μεγάλο «ευχαριστώ», ανήκει και στους άλλους φίλους, που νύχτα-μέρα προωθούσαν και προωθούν τα θέματα των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ μέσα από το διαδίκτυο. Το διαδίκτυο που πρέπει να το χρησιμοποιούμε και όχι να μας χρησιμοποιεί.

Και σε ότι αφορά τη Κοινοβουλευτική μας Ομάδα, μπορεί να είμαστε στο σύνολο 17 συν τον Πρόεδρο του Κινήματος Πάνο Καμμένο, αλλά η δουλειά που βγάλαμε σε όλα τα κοινοβουλευτικά επίπεδα ήταν μια αξιοζήλευτη δουλειά μιας πολλαπλασίως μεγαλύτερης Κοινοβουλευτικής Ομάδας.

Δεν είμαι εγώ εκείνος που θα βαθμολογήσω τον ένα χρόνο επιδόσεών μου. Για το μόνο, όμως, που είμαι βέβαιος είναι ότι: Τη θέση του Βουλευτή Επικρατείας, τη δούλεψα και την κέρδισα με πολύ (ως όφειλα να κάνω) τρέξιμο, πολλούς αγώνες, με πολλά ξενύχτια και στερούμενος την οικογένειά μου, αισθανόμενος πολλές φορές ικανοποίηση και χαρές και αρκετές φορές (άδικο αυτό) υποτιμημένος, προσβεβλημένος ή και μόνος...

Επίσης σ' αυτόν τον ένα χρόνο δεν είναι και λίγες οι φορές που σε συνεντεύξεις και από το βήμα της Ολομέλειας, εξέφρασα ανοιχτά την άποψή μου για μια Βουλή που είναι για τα μπάζα, για πολιτικούς που ενδιαφέρονται μόνο για τη δοξασία τους και τις καρέκλες τους.

Στο δια ταύτα: Το πρόσφατο Συνέδριό μας, έκλεισε όλες τις καταστατικές και οργανωτικές εκκρεμότητες. Και όπως είπα στη συνεδριακή ομιλία μου, τώρα υπάρχουν μεγαλύτερες ευθύνες όλων μας για τη συνέχεια των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

Και η ευθύνη της συνέχειας είναι πάνω απ' όλα στα χέρια του Πάνου Καμμένου, που εξελέγη παμψηφεί Πρόεδρος. Και βεβαίως με νέες στρατηγικές.

Εκείνες τις στρατηγικές που θα πείσουν τον Έλληνα πολίτη ότι είμαστε οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ όχι των καταγγελτικών κραυγών, αλλά των λύσεων, των προτάσεων, της σιγουριάς για τον νοικοκύρη, τον νεολαίο, τον συνταξιούχο που ζούνε στην πλήρη ανασφάλεια και οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ενός άρτιου κυβερνητικού προγράμματος, για το οποίο έχουμε πολλές φορές δικαιωθεί μέχρι σήμερα. Οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ της αξιοκρατίας, ενός πολιτικού σχηματισμού που ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΙΑΖΕΙ στις εσωτερικές του διαδικασίες με τα ξεπερασμένα κόμματα της μεταπολίτευσης και δίπλα στους πολίτες και τα κινήματα της Πλατείας.

Η συνέχεια του αγώνα μου θέλω να είναι ακόμα πιο ουσιαστική. Όμως τα συν και τα πλην που θα με επηρεάσουν, που θα την καθορίσουν, τα περιγράφω με σαφήνεια σε αυτό το άρθρο.

Σχόλια