Τέρενς Κουίκ: «Η Βουλή είναι για τα μπάζα, όπως γίνονται κάποια πράγματα»

«Η Βουλή είναι για τα μπάζα, όπως γίνονται κάποια πράγματα», δήλωσε στον ΒΗΜΑ 99,5 ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Τέρενς Κουίκ, μιλώντας για τους λόγους που είναι απογοητευμένος από την πολιτική και τους πολιτικούς. «Μιλάμε για στρατιές μισθοφόρων πολιτικών που ψηφίζουν για την καρέκλα. Είμαι πεπεισμένος γι’ αυτό. Δεύτερον,
η Βουλή είναι για τα μπάζα, όπως γίνονται κάποια πράγματα. Μας έχουν καταντήσει μαριονέτες, όπως έρχονται Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου ή με ταχύρυθμες διαδικασίες (νομοσχέδια) 302 σελίδες. Έχω πει ότι η Βουλή είναι τσίρκο, όταν γίνεται μέσα χάος και κανείς δεν μπορεί να επιβάλλει την τάξη», είπε μεταξύ άλλων ο Τέρενς Κουίκ.
Για την παρουσία του στους ΑΝΕΛ είπε: «Δεν είμαι εκπρόσωπος Τύπου, γιατί αντικαταστάθηκα μετά τις εκλογές της 17ης Ιουνίου. Είμαι όμως κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος. Και αποδεικνύω το ρόλο μου, γυρίζοντας όλη την Ελλάδα και νομίζω ότι δεν έχουν κάνει το ίδιο όλοι οι βουλευτές επικρατείας όλων των κομμάτων. Νομίζω ότι έχω αποδώσει τα μέγιστα. Και όπου πηγαίνω, μιλάω παντού. Σε όλα τα τοπικά μέσα. Και πλέον δεν έχουμε καμία δικαιολογία να μην έχουμε θετικά πρόσημα, από τη στιγμή που το συνέδριό μας έλυσε όλες τις εκκρεμότητες».
Τέλος θεωρεί θετική κίνηση το ταξίδι του Αντώνη Σαμαρά στην Κίνα και τις διεθνείς επαφές του Πρωθυπουργού και τόνισε ότι «θεωρώ καλό το ταξίδι που κάνει ο Πρωθυπουργός στην Κίνα. Είναι καλό το άνοιγμα στις ΗΠΑ, αν γίνει τελικά το ταξίδι του Ιουνίου. Αλλά με στενοχωρεί το γεγονός ότι έχουμε αφήσει έξω τους Ρώσους και δεν είναι δικαιολογία γι’ αυτό ότι δεν φέρθηκαν σωστά με τους Κυπρίους, διότι δεν είναι και λίγο μέσα σε μια νύχτα να τους κουρεύεις όλες τις καταθέσεις».

Σχόλια