Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΙ ΟΙ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ ΜΟΥ

  • γράφει ο Γιώργος Κόλλιας
Αυτό ήταν λοιπόν.
Ότι ζήσαμε, ζήσαμε.
Σήμερα τελειώνει ο κόσμος, τελειώνουμε κι εμείς.
Τούτη την ύστατη ώρα αισθάνομαι την ανάγκη να αποχαιρετήσω κάποιους ανθρώπους που, τα τελευταία χρόνια, σημάδεψαν την ζωή μου.
Πρώτα απ΄ όλα τους τραπεζίτες. Αδέρφια μου «προς τι το μίσος κι ο αλληλοσπαραγμός»;
Προς τι οι απειλές, τα αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα, τα επιτόκια, οι ψευτο-ρυθμίσεις; Αύριο πουρνό – πουρνό όλα θα γίνουν ένα τίποτα. Κι εσείς μαζί.
Μετά τους πολιτικούς, όλους τους πολιτικούς. Αγαπητοί είμαι βέβαιος ότι απόψε θα έχετε αντιληφθεί ότι υπάρχει κι άλλος τρόπος, πιο αποτελεσματικός, για να επιτευχθεί ο στόχος σας. Τι το παιδεύατε το πράγμα τόσα χρόνια, σιγά – σιγά; Το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα που επιδιώκατε με τις πολιτικές σας, δηλαδή την καταστροφή του κόσμου, θα προκύψει αύριο, χωρίς καν να κουνήσετε το δακτυλάκι σας.
Προς τους ιερωμένους όλων των θρησκευμάτων. Σεβαστοί θρησκευτικοί ηγέτες, παρά τον σεβασμό που τρέφω για εσάς, αναρωτιέμαι γιατί δεν μπορείτε να μεσολαβήσετε για να αποφευχθεί το μοιραίο; Ως εκπρόσωποι δεν έχετε καμία επιρροή στον Θεό; Ή μήπως σας έχει πάρει και Εκείνος χαμπάρι;
Αποχαιρετώ και τους κεφαλαιοκράτες. Αξιοσέβαστοι συνάνθρωποι μου γιατί δεν αγοράζετε μια παράταση, ή έστω γιατί δεν προωθείτε, μέσω των «κολλητών» σας μια τροπολογία που να σας εξαιρεί; Εδώ σε κάθε νόμο που περνάει υπάρχει πάντα μια τροπολογία που σας αφήνει απέξω αν είναι να πληρώσετε και σας βάζει μέσα αν είναι να εισπράξετε. Στην καταστροφή του κόσμου θα κολλήσετε τώρα;
Τέλος στέλνω χαιρετισμό στην αξιότιμη τάξη των δημοσιογράφων, εκφράζοντας την συμπαράστασή μου στον καημό τους; Ξέρετε τι είναι να καταστρέφεται ολόκληρος κόσμος κι αυτοί να μην είναι εκεί με μια κάμερα για να τραβήξουν τις καλύτερες φάσεις; Είναι τραγικό!
Υ.Γ. Αν, πράγμα απίθανο, δεν καταστραφεί ο κόσμος, οι πιο πάνω «αποχαιρετισμοί» μου, δεν χάνουν σε τίποτα την αξία τους. 
http://gekollias.blogspot.gr/2012/12/blog-post_20.html

Σχόλια