ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ

«Ο Πρόεδρος του Κινήματος ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ Πάνος Καμμένος, μου είχε κάνει τον περασμένο Μάρτιο την μεγάλη τιμή να αναλάβω την Εκπροσώπηση του Κινήματος, σε μιά δύσκολη και κρίσιμη προεκλογική περίοδο.
Με την εκλογή μου στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, ως επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικρατείας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ο Πρόεδρος του Κινήματος μου έκανε τη νέα τιμή να με ορίσει Κοινοβουλευτικό Εκπρόσωπο, με Γενικό Γραμματέα της Κ.Ο. τον Κώστα Μαρκόπουλο.
Την θέση του νέου Εκπροσώπου αναλαμβάνει ο Χρήστος Ζώης, στον οποίο εύχομαι ολόψυχα κάθε επιτυχία στα πολύ σοβαρά καθήκοντα που του εμπιστεύτηκε ο Πρόεδρος, παράλληλα με εκείνα του Γραμματέα Πολιτικού Σχεδιασμού.
Η αντικατάσταση συμφωνήθηκε να γίνει μετά την ορκωμοσία της νέας Βουλής.


Τους τρείς μήνες των αλλεπάλληλων προεκλογικών περιόδων, προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις να βοηθήσω στην επίτευξη του ενός και μοναδικού μας στόχου. Να αντιπαλέψουμε τα Μνημόνια και τους εδώ υπηρέτες τους, αλλά και τους ξένους που τα επέβαλαν. Και κυρίως να εδραιωθεί στη συνείδηση του ελληνικού λαού, ότι οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ είναι η νέα πολιτική δύναμη, στη νέα πορεία της χώρας που άνοιξε με το τέλος του καταρρεύσαντος μεταπολιτευτικού κύκλου.

Διέσχισα με περιοδείες όλη την Ελλάδα. Μίλησα στα περισσότερα ΜΜΕ της Αθήνας και της περιφέρειας. Έκανα σεμινάρια τηλεοπτικής και ραδιοφωνικής συμπεριφοράς στη συντριπτική πλειοψηφία των 470 υποψηφίων βουλευτών, από τους οποίους το 92% έμπαινε για πρώτη φορά στη πολιτική. Επιμελήθηκα το σύνολο των Δελτίων Τύπου και είχα την συνεχή εποπτεία των social media του Κινήματος.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους των εκπροσώπους των ΜΜΕ για την ανταπόκρισή τους, στον επιτρεπόμενο βαθμό από τους εκδότες και τους καναλάρχες τους, κατά περίπτωση.

Ευχαριστώ τα portals και τους bloggers.

Πάνω απ' όλα, όμως, εκφράζω τις ολόθερμες ευχαριστίες μου στους συνεργάτες μου. Μιά χούφτα νέων ανθρώπων, εθελοντών, που εργάστηκαν σκληρά και με απόλυτη συνέπεια.Τόσο στο Γραφείο Τύπου, όσο ως αναπληρωτές εκπρόσωποί μου στις εκλογικές περιφέρειες.

Ο αγώνας συνεχίζεται τώρα ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ, απο τη θέση του Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου.

Ευχαριστώ τον Προεδρο για την τιμή και την ανανέωση της εμπιστοσύνης του στο πρόσωπό μου.

Τέρενς Κουίκ
Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος
Βουλευτής Επικρατείας»

Σχόλια