Δήλωση Χρήστου Ζώη


Θέλω να ευχαριστήσω όλες τις Λαρισαίες και όλους τους Λαρισαίους για την εμπιστοσύνη τους. Από το 2000 μου εμπιστεύτηκαν την εκπροσώπησή τους. Την ίδια εμπιστοσύνη μου έδειξαν και στις πρόσφατες εκλογές.
Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες είναι η τέταρτη πολιτική δύναμη στο νομό μας. Παρόλα αυτά δεν καταλαμβάνουν έδρα γιατί λόγω εκλογικού νόμου έδρα κερδίζουν το 5ο, το 6ο και το 7ο πολιτικά κόμματα.
Στη ζωή μου έχω μάθει να δηλώνω παρών και να αγωνίζομαι. Και τα εκλογικά αποτελέσματα μου το επιβάλλουν περισσότερο από ποτέ. Πάντοτε μαχόμουν για ιδέες και η κατάληψη δημόσιων αξιωμάτων δεν ήταν αυτοσκοπός, αλλά το μέσον για να υπηρετήσω τις ιδέες μου.
Το επόμενο κρίσιμο διάστημα θα κριθεί η αξιοπιστία, η συνέπεια και η αποτελεσματικότητα όλων.
Εύχομαι η κυβέρνηση που θα προκύψει να μπορέσει να ανταποκριθεί στις ανάγκες του λαού και στις απαιτήσεις της εποχής. Πιστεύω όμως ότι οι δυνατότητές της θα είναι απολύτως περιορισμένες και οι όποιες καλές προθέσεις θα ναυαγήσουν στο πλαίσιο της υποχρεωτικής εφαρμογής του μνημονίου.
Εύχομαι ειλικρινά να διαψευσθώ, γιατί δεν ανήκω σ’ αυτούς που θέλουν την δικαίωσή τους, ακόμη και όταν αυτή προϋποθέτει κοινωνικά και οικονομικά αποκαΐδια.
Επειδή αγαπώ τη χώρα μου και θέλω σ’ αυτή τη χώρα να μεγαλώσει η κόρη μου δεν πρόκειται να είμαι παρατηρητής των εξελίξεων.
Και πάλι ένα ευχαριστώ σε όσους αγάπησαν την προσπάθειά μας αλλά δεν βρήκαν τη δύναμη να την στηρίξουν και ένα μεγαλύτερο ευχαριστώ σε όσους την αγάπησαν και συστρατεύθηκαν αγνοώντας απειλές και τρομοκρατικά διλλήματα.
Η ζωή συνεχίζεται.

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.