ΑΠΑΙΤΩ!

Γράφει η Διαμάντω
Καθώς διαβάζω τα θέματα και τις αναρτήσεις που συνοδεύουν αυτό, διερωτώμαι αν πράγματι γνωρίζουμε τι ακριβώς θέλουμε, επιδιώκουμε από τους εκάστοτε κυβερνώντες, πολιτικούς, πολιτικάντηδες, ανδρείκελα, φυτευτούς και όλους αυτούς τους δήθεν ειδήμονες!!!
Κατέληξα στο συμπέρασμα ότι επιλέγουμε λάθος τακτική με το να τους ακολουθούμε, γιατί ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ από όλους τους παραπάνω, αξίζουν δεν αξίζουν την προσοχή μας!!!
Μερικές απαιτήσεις, όπως τις σκέφτηκα και ελπίζω να τις σκεφτείτε και εσείς, τώρα που έρχονται οι πιο κρίσιμες εκλογές στην ιστορία της Πατρίδας!!!
ΑΠΑΙΤΩ από τον πολιτικό, πολιτικάντη ή όπως αλλιώς θέλει να λέγεται, ΣΕΒΑΣΜΟ στον παράγοντα ΑΝΘΡΩΠΟ.

ΑΠΑΙΤΩ από τον εκάστοτε πολιτικό ή πολιτικάντη, Να με Ρωτά τι ψηφίζει, αφού στην καρέκλα που κάθεται ΕΓΩ τον τοποθέτησα, εγώ πολέμησα, εγώ μάτωσα, εγώ πείνασα.
ΑΠΑΙΤΩ, να σέβεται ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ και την Πατρίδα του, να παραμένει ΕΛΕΥΘΕΡΗ με την ψήφο που εγώ του έδωσα.
ΑΠΑΙΤΩ, να μη μου λέει ΨΕΜΜΑΤΑ, πράγμα που τόσα χρόνια κάνει και κάνει και αν δεν τον σταματήσουμε ΘΑ ξανακάνει.
ΑΠΑΙΤΩ, να μη με κοροϊδεύει μπροστά στα μάτια μου, ενώπιον των ξένων, να με συκοφαντεί, να με χρησιμοποιεί σαν μέσω πλουτισμού δικού του και της οικογένειάς του.
ΑΠΑΙΤΩ, να κατέβει από το «καλάμι» του πολιτικού και να γίνει Άνθρωπος για να κατανοήσει και τα προβλήματα των ανθρώπων γύρω του.
ΑΠΑΙΤΩ, να ρίξει ένα βλέμμα, στις οικογένειες που έχασαν τον άνθρωπο τους, από τις αυτοκτονίες συνανθρώπων μας, να συμπαρασταθεί στον πόνο αυτών που έμειναν κενοί, άδειοι, απροστάτευτοι, πεινασμένοι, απογοητευμένοι, πονεμένοι.
ΑΠΑΙΤΩ, ΣΕΒΑΣΜΟ στην ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ, ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΜΟΥ, ΤΑ ΙΕΡΑ ΧΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΑΙΜΑ,ΔΟΞΑ,ΠΟΝΟ,ΗΡΩΙΣΜΟ, ΑΥΤΑΠΑΡΝΗΣΗ ΖΩΗΣ, ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ.
ΑΠΑΙΤΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ, ΑΠΑΙΤΩ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ.
Όταν μάθουμε όλοι να απαιτούμε από αυτούς που επιλέγουμε, ο κάθε πολιτικός-πολιτικάντης, θα σκεφτεί πολύ μα πάρα πολύ να «πουλήσει» την ζωή μας.
ΠΟΛΙΤΙΚΕ- ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗ ΑΚΟΥΣ;;;;;;;
Σας ευχαριστώ..!!!!

Σχόλια