Συμμετοχή σε έρευνα

Καλημέρα σας,
Ονομάζομαι Χρύσα Ρουβάκη και είμαι υποψήφια διδάκτορας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Το αντικείμενο της έρευνας μου είναι η συμπεριφορά των
καταναλωτών στο πλαίσιο των επιχειρησιακών κρίσεων από επιβλαβή
προϊόντα.
Για να ολοκληρωθεί η έρευνα μου, χρειάζεται να γίνει συλλογή ενός πολύ
μεγάλου αριθμού ερωτηματολογίων. Για το λόγο αυτό έχω μεγάλη
ανάγκη και ζητάω τη βοήθεια σας για να αναρτήσετε το link της έρευνας μου στο blog σας. Αναρτώντας το link με το ερωτηματολόγιο συμβάλλετε στην ολοκλήρωση της διδακτορικής μου διατριβής που χωρίς την δική σας βοήθεια και συμβολή θα είναι ακόμα δυσκολότερη η ολοκλήρωση της
δύσκολής αυτής προσπάθειας.
Οι απαντήσεις όσων συμμετάσχουν στην έρευνα αυτή είναι ανώνυμες και
εμπιστευτικές και θα χρησιμοποιηθούν μόνο στα πλαίσια της ακαδημαϊκής
έρευνας για να διερευνηθούν επιστημονικά κενά που υπάρχουν.
Μετά την ολοκλήρωση της έρευνας και τη σύνταξη των αποτελεσμάτων για τη διδακτορική μου διατριβή, θα μπορούσα, εάν σας ενδιαφέρει, να σας παράσχω μέρος των αποτελεσμάτων.

Το link της έρευνας είναι το: http://survey-devel.gunet.gr/limesurvey/new.php


Ευχαριστώ πολύ,
Με εκτίμηση,

Χρύσα Ρουβάκη

Σχόλια