ΑΝΑΠΤΥΞΗ (ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΠΟΤΕ;)


Γράφει ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Γ. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ
ΤΑΞΙΑΡΧΟΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ε.α.
Ακούμε από την εποχή των εκλογών και πολύ συχνά τώρα τελευταία από τα χείλη υπουργών της Κυβέρνησης και του ίδιου του Πρωθυπουργού, εκτιμήσεις για το πότε θα φτάσει η ανάπτυξη και ιδιαίτερα η πράσινη ανάπτυξη στην Ελλάδα, οι δηλώσεις τους είναι συνεχείς και αλληλοσυγκρουόμενες.
Η «πράσινη» ενέργεια αποτελεί ένα φιλόδοξο πρόγραμμα για αλλαγή του μοντέλου ανάπτυξης» δήλωσε ο πρωθυπουργός.
Ο Αντιπρόεδρος Α από το ερχόμενο έτος, 2012, το πρόσημο θα είναι θετικό, χωρίς ανάπτυξη, είναι αδύνατο να επιτύχουμε τους στρατηγικούς μας στόχους»

Στο τρίτο τρίμηνο του 2011 προσδιόρισε χρονικά την επιστροφή της Ελλάδας σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης ο υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης, (Χρυσοχοΐδης).

Ο Υπουργός Περιβάλλοντος, «Μπορούμε να δημιουργήσουμε δουλειές και επενδύσεις, και δεν αλλάζουμε πορεία» επαναλαμβάνοντας την πρόβλεψη του ότι η οικονομία θα εισέλθει σε τροχιά ανάπτυξης στο τελευταίο τρίμηνο του 2011.
Πρώην Κυβ. εκπρόσωπος(Πεταλωτής), το 2012 θα επανέλθουμε στην ανάπτυξη, ο ρυθμός ανάπτυξης τρίμηνο με το τρίμηνο έχει αρχίσει και βελτιώνεται από τα μέσα του 2010 και ότι αναμένεται να μπούμε σε θετικούς ρυθμούς προς το τέλος του 2011.
Υφ. Οικονομικών (Σαχινίδης), η ανάπτυξη θα γίνει ορατή από το 2012, θεωρώ ότι οι εκτιμήσεις μας είναι συντηρητικές. Δεν θέλουμε να δημιουργήσουμε μη ρεαλιστικές προσδοκίες.
Και η «αισιόδοξη» εκτίμηση του επικεφαλής της Ομάδας Δράσης Χορστ Ράιχενμπαχ, η ανάπτυξη θα επανέλθει στην Ελλάδα μετά από 2-3 χρόνια.

Λόγια κενά περιεχομένου, πότε τελικά θα έρθει αυτή η περίφημη ανάπτυξη και ειδικά η πράσινη ανάπτυξη; το 2011;, το 2012, ή το 2013-14 που λέει και ο «υπερπρωθυπουργός; Τι είναι η ανάπτυξη λουλούδι; Το φυτεύεις και ανθίζει; Έρχεται με τρένο; Που πρέπει να την περιμένουμε; Αυτοί που μιλάνε για ανάπτυξη ξέρουν τι είναι;

Πως θα υπάρξει ανάπτυξη τη στιγμή που δεν υπάρχει παραγωγή στην Ελλάδα, όταν κάθε παραγωγική μονάδα που υπήρχε έκλεισε τα προηγούμενα χρόνια, όταν οι Κυβερνήσεις δεν υποστήριξαν, π.χ. φιλότιμες προσπάθειες Ελλήνων επιχειρηματιών για την παραγωγή αυτοκινήτων ελληνικής σχεδίασης και κατασκευής με αποτέλεσμα σήμερα η Ελλάδα να εισάγει τα πάντα, ενώ άλλες χώρες όπως η Τουρκία κάνουν μεγάλα βήματα προς το μέλλον.

Όλες οι βιοτεχνίες - βιομηχανίες αυτοκινήτων- μοτοσικλετών που δραστηριοποιήθηκαν στην Ελλάδα τα προηγούμενα χρόνια με μεγάλη επιτυχία, «χάρη» στην κρατική «βοήθεια και αρωγή» (απαξίωση) έκλεισαν όπως:


NAMCO Κατασκεύασε τα PONY, PANTHER, το ΤIGER και το ACHILLES, επωλήθησαν πάνω από 30.000 PONY. Το εργοστάσιο κλείνει το 1983-1984.

ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ Συναρμολόγηση MAZDA 323 – OPEL CADETT D και ALFASUD, το 1985 σταμάτησε τις εργασίες της, όταν ήταν στα πρόθυρα συμφωνίας για δημιουργία γραμμής παραγωγής αυτοκινήτων Hyundai.

A U T O M E C C A N I C A ΑΕΒΕ Κατασκεύασε το FIAT SCOUT και AMICO, το ZEBRA και το DAIHATSU CHARADE και το LADA NIVA έκλεισε το 1995.

N I S S A N T E O C A R Παραγωγή αυτοκινήτων NISSAN από το 1980, σταμάτησε το 1995.

Μ Ε Β Ε Α Κατασκεύασε το 1970 το τρίκυκλο φορτηγό RELIANT/TW9, το 1974 το τρίτροχο επιβατηγό ROBIN και το τετράτροχο μικτής χρήσης FOX, έκλεισε το 1984-85.

M A V A Κατασκεύασε το “FARMA”, σχεδίασε το FARMA S που ονομάσθηκε «το Ελληνικό Τζιπ», έκλεισε το 1984.

ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ Α.Β.Ε.Ε. Το 1975, σχεδιάζει και κατασκευάζει το φορτηγό “MAHINDRA”, 4χ4, η παραγωγή του σταματάει το 1984.

PAN CAR κατασκεύασε το γνωστό εκτός δρόμου όχημα “BUGGY” η εταιρεία σταμάτησε να λειτουργεί το 1994.

PETROS PETROPOULOS Α.Ε.Β.Ε. Κατασκεύασε το φορτηγό, UNITRUCK-POLYTRUCK 4χ4, η παραγωγή σταματάει το 1984-85.

HERCULES Παρήγαγε αυτοκίνητα μεταξύ των ετών 1980 και 1983.
MOTOEMIL Παρήγαγε το AUTOFARMA ένα από τα καλύτερα φορτηγά ελληνικής σχεδίασης - κατασκευής της εποχής με χιλιάδες πωλήσεις. Το εργοστάσιο διέκοψε τις εργασίες του το 1985.
AGRICOLA Το AGRICOLA 25 GT 4X4 truck, ήταν ένα έξυπνης σχεδίασης, ελληνικό τετρακίνητο αγροτικό όχημα, που σταμάτησε να παράγεται το 1984-85.
AUTO DIANA Κύριο προϊόν το UNICAR, ένα φορτηγό 4χ4 έκλεισε το 1984.
Ε Β Ι Α Μ Κατασκεύαζε, αγροτικά μηχανήματα, όπως CANDIA, KRONOS, MINOS, MINOTAUROS, DEMETRA, σταμάτησε την παραγωγή το 1984.
Οι εταιρίες έκλεισαν, εξαιτίας του φορολογικού νόμου το 1984 που έβαλε ταφόπετρα σ’ όλους τους Έλληνες κατασκευαστές και επειδή το κράτος δεν προστάτευσε την εγχώρια βιομηχανία σε όλους τους τομείς, κρίμα γιατί θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα σήμερα για την Ελλάδα αν υπήρχε υποτυπώδης κρατική προστασία.

Όταν το κράτος αντί να βοηθήσει τους αγρότες να επεκταθούν σε νέες καλλιέργειες επιδότησε την καταστροφή των υπαρχουσών, τους έμαθε να μη δουλεύουν και επιδοτούσε το ψέμα και την απάτη; η γη έμεινε ακαλλιέργητη, πολύ λίγοι νέοι αγρότες έμειναν στην ύπαιθρο, για να καλλιεργήσουν τι; Βαμβάκι, σταφίδα, σύκα, καλαμπόκι, καπνά, ελιές, στάρι, τεύτλα; Έχει μείνει κάτι; Όλα έχουν απαξιωθεί.

Μέχρι και οι Γερμανοί μας πούλησαν το λάδι μας. Το τελευταίο εργοστάσιο ζάχαρης κλείνει τώρα μέσα στην κρίση. Μπορούν να πουλήσουν οι Έλληνες τα αγροτικά τους προϊόντα, όταν υπάρχουν παντού εισαγόμενα;

Όταν η Ελλάδα έχει αναξιοποίητα ναυπηγεία μεγάλων δυνατοτήτων και οι Έλληνες εφοπλιστές χτίζουν τα καράβια τους στην Κορέα; Όταν στην Ελλάδα που έχει 360 ημέρες το χρόνο αέρα και ήλιο, περιμένουμε τους Γερμανούς να φτιάξουν ηλιακά πάρκα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, για να μας πουλάνε το ρεύμα μας; Όταν η Ελλάδα με τα εκατοντάδες νησιά και χιλιάδες χιλιόμετρα εκπληκτικές παραλίες δεν μπορεί να εφαρμόσει μια υποτυπώδη τουριστική πολιτική;

Όταν το ίδιο το κράτος απαξιώνει την περιουσία του και την πουλάει για λίγα ευρώ στους δανειστές μας; Όταν μιλάμε για τον ορυκτό πλούτο της Ελλάδας και δεν έχει τα κότσια η κυβέρνηση να προχωρήσει στην εκμετάλλευση του, φοβούμενη τους «κουμπάρους» και «φίλους» μας Τούρκους ή κάποιους άλλους;

Για ποια ανάπτυξη μιλάμε; Πως μπορεί να χαρακτηρισθεί η Ελλάδα βιομηχανική, αγροτική, κτηνοτροφική, τουριστική χώρα; Νομίζω δεν υπάρχει χαρακτηρισμός. Πως θα έρθει η ανάπτυξη;

Η Ελλάδα ακόμα δεν έχει επιλύσει το πρόβλημα των σκουπιδιών και σε λίγο θα πληρώνει πρόστιμα για την διατήρηση των ξεπερασμένων χωματερών, ενώ άλλα κράτη έχουν βρει στα σκουπίδια πηγή εσόδων.

Πως θα μειωθεί η ανεργία και θα βρεθούν θέσεις εργασίας για την νέους μας που η ανεργία τους διώχνει στο εξωτερικό; Υπάρχει κυβέρνηση στην Ελλάδα;

Για ποια ανάπτυξη μιλάμε; Για την κατασκευή έργων, που σκοπό έχουν μόνο να γεμίσουν τις τσέπες των εργολάβων και δεν τελειώνουν ποτέ;
Πότε επιτέλους αυτοί που μας κυβερνούν θα σταματήσουν τα λόγια, θα στρωθούν στη δουλειά για να δώσουν ελπίδα σ’αυτό τον τόπο και στους κατοίκους του, που τους έχουν ρίξει στην στεναχώρια τον φόβο και την μιζέρια; Πότε επιτέλους θα ζητήσουν συγνώμη από τον λαό αυτοί που με τις ενέργειές τους έφεραν την Ελλάδα στο χείλος του γκρεμού;

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Η φιλοξενία και οι αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων, τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά. Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.