Super παππούς πάλεψε και κυνήγησε τους ληστές

Ενας super παππούς ήρθε στα χέρια με δύο ένοπλους ληστές που εισέβαλαν στο κοσμηματοπωλείο του, έσωσε την περιουσία του, ενώ δεν δίστασε ακόμη και να τους καταδιώξει τρέποντάς τους σε φυγή!
Τον απόλυτο τρόμο έζησε ο 75χρονος κοσμηματοπώλης Στέφανος Παπαδημητρίου χθες το πρωί, όταν ήρθε πρόσωπο με πρόσωπο με δύο αδίστακτους κακοποιούς που «μπούκαραν» οπλισμένοι μέσα στο κατάστημά του επί της λεωφόρου Ειρήνης, στην Πεύκη. Παρά το αρχικό σοκ, ο ηλικιωμένος βρήκε τη δύναμη να αντισταθεί θαρραλέα απέναντι στους δύο αγνώστους.


«Φοβήθηκα μη μου κάνουν κακό, αλλά δεν έκατσα με σταυρωμένα χέρια και προσπάθησα να σώσω τους κόπους μιας ολόκληρης ζωής» δήλωσε στην «Espresso» ο 75χρονος και με βουρκωμένα μάτια περιέγραψε την απίστευτη περιπέτεια που βίωσε: «Ηταν γύρω στις 10.00 το πρωί, όταν ένας καλοντυμένος άντρας εμφανίστηκε έξω από το κατάστημά μας. Εκείνη τη στιγμή ήμουν μαζί με τη σύζυγό μου και είχαμε κλειδώσει την πόρτα για λόγους ασφαλείας. Ο άγνωστος χτύπησε το κουδούνι και του ανοίξαμε. Οταν μπήκε μέσα, πλησίασε στο ταμείο και είπε ότι είχε έρθει για μια παραγγελία. Τότε σήκωσε τη μπλούζα του, έβγαλε ένα όπλο και μου το κόλλησε στον κρόταφο! Την ίδια στιγμή μπήκε μέσα στο μαγαζί και ο συνεργός του».

Σοκαρισμένος αλλά και με ψυχή χιλίων λεόντων, ο κοσμηματοπώλης άρχισε να καλεί σε βοήθεια και τότε δέχτηκε τη βίαιη επίθεση του ενόπλου: «Μόλις φώναξα, ο ένοπλος με χτύπησε δυνατά στο πρόσωπο και έπεσα κάτω. Ηρθε από πάνω μου και άρχισε να με κλοτσάει με δύναμη. Παρ’ ότι πεσμένος, γύρισα προς το μέρος του και ανταπέδωσα με μια δυνατή κλοτσιά ανάμεσα στα πόδια του. Εκανε δύο βήματα πίσω και τότε άρχισα να σέρνομαι προς την πόρτα. Η γυναίκα μου είχε τρομοκρατηθεί και είχε καλυφθεί πίσω από τον πάγκο. Κατάφερα να βγω έξω και συνέχιζα να καλώ σε βοήθεια.

. Ωστόσο κανείς δεν πλησίασε να δει τι συμβαίνει».
Βλέποντας πως η έντονη αντίδραση του κοσμηματοπώλη είχε χαλάσει τα σχέδιά τους, οι δύο ληστές άρπαξαν μόνο μια προθήκη με κοσμήματα και μπριγιάν, και προσπάθησαν να διαφύγουν.
Ωστόσο ο 75χρονος άρχισε να τους καταδιώκει. «Ετρεχα πίσω τους και φώναζα: “Είναι κλέφτες, πιάστε τους!” Τότε εμφανίστηκε ένα νεαρό παλικάρι και άρχισε να τους κυνηγάει μαζί μου. Οι άγνωστοι έστριψαν σε μία γωνία και μπήκαν σε ένα αυτοκίνητο. Είμαι πολύ απογοητευμένος. Δουλεύω μια ολόκληρη ζωή και ξαφνικά έρχονται δύο άγνωστοι και βάζουν χέρι στο μαγαζί που έχω αποκτήσει με κόπο και ιδρώτα».
ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΞΙΩΤΗΣ
Φωτ.: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΣΣΙΑΣ

espresso

Σχόλια