Τρανσέξουαλ για βουλευτής στην Πολωνία!

Μια τρανσέξουαλ μπορεί να καθίσει πρώτη φορά στα έδρανα του πολωνικού κοινοβουλίου. Η Αννα Γκρόντζκα, μετά τη μεγάλη νίκη του κινήματος Palikot, το οποίο θριάμβευσε κερδίζοντας την τρίτη θέση στις πολωνικές εκλογές, έχει μεγάλες πιθανότητες να εκλεγεί βουλευτής.
Το πρώτα αποτελέσματα της κάλπης ενθουσίασαν και ταυτόχρονα συγκίνησαν την Αννα Γκρόντζκα, η οποία γεννήθηκε άντρας και ολοκλήρωσε την αλλαγή του φύλου της πέρυσι με τη βοήθεια της Trans-Fuzja, οργάνωσης που βοηθάει όσους επιθυμούν να επιλέξουν το φύλο τους.

Η 57χρονη ψυχολόγος, που κάνει ντεμπούτο στην πολιτική και βρίσκεται στην κορυφή της λίστας του κινήματος Palikot στην Κρακοβία, μια πόλη πιστών καθολικών, δήλωσε στη διάρκεια των πανηγυρισμών για τη νίκη, που έγιναν στη Βαρσοβία: «Είμαι χαρούμενη με το αποτέλεσμα που έφερε το κίνημά μας» και πρόσθεσε: «Σήμερα η Πολωνία αλλάζει. Εγώ είμαι η απόδειξη. Η αποστολή μου είναι να συμφιλιώσω τον κόσμο με τους τρανσέξουαλ».

Ντυμένη με λευκή μπλούζα, μαύρη φούστα και φορώντας μπαλαρίνες, η Γκρόντζκα δεν έκρυψε τη συναισθηματική της φόρτιση. «Για χρόνια ψήφιζα το σοσιαλδημοκρατικό κόμμα, όσο ανταποκρινόταν στα δικά μου πιστεύω. Ομως απέτυχαν στο θέμα των ηθικών αξιών» εξήγησε.

Προκαλώντας την ισχυρή Καθολική Εκκλησία της Πολωνίας, ο ηγέτης του κινήματος Palikot, o μεγιστάνας της βότκας Τζάνουστζ Πάλικοτ, αποτέλεσε την έκπληξη των εκλογών της Κυριακής, στις οποίες συμμετείχε πρώτη φορά, μ’ ένα πρόγραμμα που προωθεί την ελεύθερη πρόσβαση στην αντισύλληψη, τη νομιμοποίηση των ήπιων ναρκωτικών και τους γάμους ομοφυλοφίλων.
ΚΑΤΙΑ ΓΙΑΠΑΛΑΚΗ
espresso

Σχόλια