Κάποιος λέει ψέματα.. Και ψεύτες δεν έχουν θέση σε καμιά κυβέρνηση..

Δείτε το video στο τέλος του άρθρου
3 Μαρ. 2011
Διαρκής επιτροπή εθνικής άμυνας και εξωτερικών υποθέσεων και ειδική διαρκής επιτροπή ευρωπαϊκών υποθέσεων
Ενημέρωση από τον Υπουργό Εξωτερικών, κ. Δημήτριο Δρούτσα, σχετικά με τις εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου.
Διπλή ερώτηση από τον κ. Αντώναρο και κ. Βαρβιτσιώτη, για το άν ο κ. πρωθυπουργός ήταν μέλος του ιδρύματος Καντάφι.
Απάντηση Δρούτσα: "Από την πρώτη στιγμή και που ξεσπάσανε αυτές οι εξελίξεις και η βία στην Λιβύη... ο πρωθυπουργός παραιτήθηκε από αυτή την θέση του.."
Διαβάστε τώρα τι δήλωνε μετά από 20 ημέρες στην Βουλή ο πρωθυπουργός.
22 Μάρ. 2011
Δευτερολογία πρωθυπουργού στη Βουλή για τις εξελίξεις στη Λιβύη.
"Για την συμμετοχή μου σε κάποιο ίδρυμα του κ. Καντάφι, ποτέ δεν συμμετείχα, μου είχαν στείλει γράμμα.. μου είχαν βάλει το όνομά μου χωρίς τη δικιά μου συγκατάθεση..."
Αφού κ. πρωθυπουργέ δεν συμμετείχατε σε κανένα ίδρυμα, τότε πως είπε ο Δρούτσας ότι παραιτηθήκατε;;
Ένα είναι σίγουρο και μία είναι η αλήθεια κάποιος λέει ψέματα..
Και ψεύτες δεν έχουν θέση σε καμιά κυβέρνηση

Σχόλια