Πετρούλα Κωστίδου DVD, με την έγκριση της μαμάς

Πετρούλα Κωστίδου σε DVD με την έγκριση της μαμάς


Το νέο DVD της Πετρούλας Κωστίδου που κυκλοφορεί εδώ και λίγες ημέρες περιλαμβάνει μαθήματα για στάσεις κάμα σούτρα και έγινε με την απόλυτη έγκριση της μαμάς της.  

«Ήμουν σίγουρη ότι το DVD δεν θα έχει καμία σχέση με όλα τα άλλα DVD που έχουν κυκλοφορήσει. Λογικό ήταν να την ρωτήσω τι θέμα έχει, το συζητήσαμε και δεν είχα κανένα πρόβλημα, έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην Πετρούλα μου. Το έχω δει. Μου φάνηκε λίγο προκλητικό, όπως είναι μία σέξι φωτογράφηση, αλλά μέχρι εκεί. Καθόλου χυδαίο», δήλωσε στο περιοδικό People η μαμά της Πετρούλας  Άννα-Μαρία.


Η δίμετρη παρουσιάστρια του Star με το «εκρηκτικό» μπούστο και την χαρακτηριστική χροιά στην φωνή της, δηλώνει ότι το γύρισμα του DVD ήταν κάτι πολύ ευχάριστο για εκείνη. «Κράτησε δύο μέρες και ο χρόνος κυλούσε σαν νεράκι. Ούτε που το κατάλαβα», είπε. Ο παρτενέρ της Πετρούλας στο DVD είναι Έλληνας και μπασκετμπολίστας. «Δεν μιλήσαμε πολύ. Όλες τις στάσεις που δείχνω στο DVD, λίγο πολύ όλοι τις ξέρουμε. Είναι στάσεις πολύ βολικές, αλλά και κάποιες άλλες που είναι λίγο πιο προχωρημένες. Υπάρχει η ιεραποστολική, η κλασική, αλλά και κάποιες, λίγο πιο τρελές. Είναι αρκετές».

Η Πετρούλα φωτογραφήθηκε με την μαμά της, κάτι που έχει ξανακάνει στο παρελθόν. Αλλωστε η μαμά Πετρούλας είναι μόλις 42 ετών. «Η μαμά μου είναι η καλύτερή μου φίλη. Πάντα με συμβουλεύει., ό, τι έχει να μου πει θα μου το πει ξεκάθαρα , δεν πρόκειται να κρυφτεί πίσω από τις λέξεις, ό, τι δεν της αρέσει μου το λέει. Γενικά, είναι ένας άνθρωπος πάρα πολύ γλυκός, την αγαπάω πάρα πολύ. Για εκείνη βέβαια, πρώτα είμαι το παιδί της και μετά η καλύτερή της φίλη».

Η Πετρούλα δήλωσε ότι είτε πλησιάσει τον κύριο στο περίπτερο, είτε τον Dominique Strauss Kahn, ακριβώς το ίδιο θα αισθανθεί. Δεν κάνει διακρίσεις.

Όσο για εκείνος που θεωρούν ότι είναι εύκολη στο σεξ; «Υπάρχουν πολλοί που βιάζονται να βγάλουν συμπεράσματα για άλλους ανθρώπους. Το γεγονός ότι είμαι ένα χαρούμενο κορίτσι δεν σημαίνει ότι πάω στο κρεβάτι με τον οποιονδήποτε. Άλλωστε, αυτήν την εποχή έχω τον άνθρωπό μου και περνάμε πολύ καλά. Είμαστε πολύ όμορφα. Είμαι πολύ συναισθηματικός χαρακτήρας».

Σχόλια